Doporučené
CASTROL EDGE TITANIUM FST TURBO DIESEL 5W-40 1L
190,00 Kč
skladem
motorový olej
CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W-30 LL 1L
235,00 Kč
skladem
motorový olej
Založeno na 1 recenzích.
SHELL HELIX ULTRA 5W-40 1L
162,00 Kč
skladem
motorový olej
SHELL HELIX ULTRA ECT C3 5W-30 1L
190,00 Kč
skladem
motorový olej
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 1L
184,00 Kč
skladem
motorový olej

ČASTÉ OTÁZKY

Nedostal jsem po potvrzení a odeslání objednávky, potvrzující e-mail o jejím přijetí?

V případě že jste se na stránce registrovali, zkontrolujete si po přihlášení košík, zda jste úplně odeslali objednávku. Pokud košík stále obsahuje objednávané položky, objednávka nebyla dokončena a třeba pozorně vyplnit požadované údaje a objednávku odeslat. V případě, že je objednávka správně odeslána, zákazník ji uvidí v archivu objednávek. Pokud se tam objeví a přesto nedostanete potvrzující e-mail, zkontrolujte si zadanou e-mailovou adresu. Pokud máte nastavenou ochranu proti nevyžádané poště, mohlo se stát, že se e-mail o objednávce dostal mezi spamy, přesuňte zprávu do doručené posty aby i následující zprávy o stavu objednávky neskončily v spamech.

V případě že jste se na stránce neregistrovali, máte možnost zkontrolovat pouze Vaši e-mail schránku zda není zpráva v spamech.


Odeslal jsem objednávku, kdy mi bude objednané zboží doručeno?

U každého zboží je určena dodací lhůta 1-3 pracovní dny, resp. 7 pracovních dní pokud zboží není na skladě. V případě že je zboží skladem a odeslání objednávky bylo do 15 hodin s dopravou kurýrem, bude doručena objednávka následující pracovní den. V případě zboží s delší dodací dobou se tato doba prodlouží o čas uvedený při objednaném zboží. Pokud by z jakéhokoliv důvodu došlo k prodloužení dodání zboží, o termínu dodání Vás budeme neprodleně informovat.


Dostal jsem potvrzení o odeslání objednávky, ale přesto mi ještě nebylo zboží doručeno?

Pokud byl balík odeslán, dostali jste o tom i potvrzující zprávu, Přesto ještě nebylo zboží doručeno neprodleně nás kontaktujte, okamžitě zjistíme důvod nedoručení, případně Vás budeme informovat o čísle zásilky, kterou si můžete prověřit v doručovací společnosti.


Bylo mi omylem doručen jiné zboží, případně chybí část objednávky. Chci ho reklamovat, vrátit nebo vyměnit?

V tomto případě nás v co nejkratším čase kontaktujte, vše operativně vyřešíme k Vaší spokojenosti. Další možnost je v "Zákaznický servis" v dolní části stránky Reklamace, kde vyplňte příslušný formulář. Pokud při přebírání, je zásilka viditelně poškozená - vylita, zlomená a pod., Nebo máte pochybnosti o jejím úplnosti ihned nás kontaktujte, zpětný kontakt je uveden i na štítcích na balíku. V případě zničené zásilky zboží vůbec nepřebírejte a nechte ji zaslat zpět. Kontaktujte nás a zašleme Vám vaši objednávku znovu.


Je možné si přijít pro objednané zboží osobně, kdy a kam?

Osobní odběr je možný na výdejních místech Heuréka point - uloženka.cz, v případě že jste v objednávce zadali Síť výdejních míst Heureka Point - Osobní převzetí“. Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování Vás budeme informovat SMS o její možnosti vyzvednutí.


Objednával jsem si od Vás zboží, kde je možné si objednávku znovu podívat?

V případě že jste se na stránce registrovali, všechny Vaše objednávky se archivují, kdykoliv po přihlášení si je můžete prohlédnout v archivu objednávek a zboží si můžete znovu objednat.

V případě že jste se na stránce neregistrovali, máte jedinou možnost a to kontaktovat nás.


Při vyhledávání vhodného filtru se mi zobrazí více možností, který filtr si mám vybrat?

Po zadání údajů do vyhledávacího modulu se Vám zobrazí všechny vhodné filtry do Vašeho auta, dále máte i možnost zvolit si filtr podle typu (olejové, palivové, vzduchové, kabinové - pylové). Výrobce si vyberete dle nabídky, pokud se zobrazí více možností tak všechny nabízené jsou na požadované vozidlo. V případě že si nevíte rady neváhejte nás kontaktovat.


Jaká je záruka kvality? Prodávají se na internetu či prodejnách falešné oleje?

V kamenném obchodě nebo v autoservisu můžete koupit falešný olej se stejnou pravděpodobností jako i na internetu. Naštěstí tento problém je velmi vzácný a není typičtější pro internetové obchody či pro prodejny. Naši dodavatelé ručí za kvalitu oleje a tuto záruku umíme poskytnout i našim zákazníkům. Všechny produkty jakož i oleje nakupujeme od prověřených dodavatelů pouze v západní Evropě a ne v Polsku nebo na Balkáně.


Jak je možné že na čerpacích stanicích jsou oleje mnohem dražší?

Ceny olejů na čerpacích stanicích jsou vysoké i proto že, ropné společnosti v první řadě prodávají palivo do automobilů a nemají snahu o kvantitativní prodej motorových olejů na čerpacích stanicích, ale v druhé řadě se pokoušejí cenou poukázat na kvalitu oleje a tak vydělat na motoristy, který jsou nuceni tento olej u nich kupovat např. při dolití.


Jak je možné a proč jsou v autoservisech oleje mnohem dražší?

Extrémně vysoké ceny motorových olejů v autoservisech jsou výsledkem cenové politiky autorizovaných prodejců za posledních několik let. Na konci 20 století prodejny i autoservisy s radostí přijali finanční pomoc, kterou jim ropné společnosti a velký autorizovaný prodejci mohli poskytnout při zahájení podnikání (zvedáky, vybavení servisu a prodejny, nářadí, jiné). Vysoké půjčky a závazky vůči nim samozřejmě zvýšily prodejní cenu oleje. Takto se začaly prodávat oleje dražší i za 20-30 EUR (600-900 Kč), protože obchodník dostal podstatně vyšší cenu (např. 20 EUR), nač si ještě připočte svou marži, resp. marži servisu a koncová cena pro zákazníka se ještě zvýšila.


Musí mít originál balení oleje na obalu hologram?

Některé distribuční společnosti se může rozhodnout, že své distribuované oleje bude zvlášť označovat národním znakem nebo jinou známkou, ale tato iniciativa není od výrobce. Je to dobrý marketingový tah, ale protože takový způsob označování je ojedinělý, ztratil tím i svou váhu. Takové označování většina distributorů nepoužívá ani v Rakousku, Německu, Francii, Itálii, Maďarsku, atd ... Pokud zakoupíte motorový olej je bez hologramu není pravdou, že je olej falešný, jen pochází z jiné distribuční sítě. V Západní Evropě je tradičně olej levnější než v našem regionu, a posuzovat originalitu podle ceny je proto zavádějící.


Jak dlouho se může skladovat motorový olej? Jaká je doba spotřeby?

Dnešní maziva jsou vyráběny moderní technologií a mohou skladovat dlouhé roky, výrobci uvádějí minimální spotřebu v letech (většinou 4-5 let). Na balení je uveden vždy datum výroby. Motorový olej skladujte v originálním uzavřeném balení na suchém a tmavém místě mimo dosah přímého slunečního záření.


 

V této kategorii nejsou žádné produkty
  • Motorové oleje Shell
  • Motorové oleje Castrol
  • Motorové oleje Total
  • Motorové oleje Elf
  • Motorové oleje Mobil
  • Motorové oleje Valvoline
  • Motorové oleje Dexoll
  • Motorové oleje Dynamax
  • Motorové oleje Ford
  • Motorové oleje Bmw
  • Motorové oleje VW
  • Motorové oleje GM
  • Motorové oleje Mazda
  • Motorové oleje Toyota
  • Motorové oleje Liqui Moly
  • Motorové oleje Nissan
  • Motorové oleje Motul
  • Motorové oleje Repsol
  • Vzduchové filtry
  • Palivové filtry
  • Kabinové filtry
  • Olejové filtry
Nejprodávanější
CASTROL EDGE PROFESSIONAL LONGLIFE III 5W-30 1L
245,00 Kč
skladem
motorový olej
SHELL HELIX ULTRA 5W-40 1L
162,00 Kč
skladem
motorový olej
FORD FORMULA F 5W-30 5L
815,00 Kč
skladem
motorový olej
Založeno na 3 recenzích.
TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 1L
140,00 Kč
skladem
motorový olej
FORD FORMULA F 5W-30 1L
165,00 Kč
skladem
motorový olej
Motorové oleje a filtry - 123-olej, © 2017